INFORMERS.PL



Informers – Outsourcing IT, Audyt Bezpieczeństwa, Projektowanie Sieci Cisco, Analiza Potrzeb i Strategia IT

Outsourcing IT

Outsourcing IT oznacza przejęcie odpowiedzialności za wybrane zasoby, funkcje lub procesy biznesowe naszym specjalistom.

Kompleksowa opieka nad całością zagadnień związanych z wybranymi technologiami informatycznymi w organizacji pozwala przedsiębiorstwom na optymalizację procesów biznesowcyh oraz na koncentrację na swojej podstawowej działalności a tym samym obniżenie kosztów funkcjonowania.

Outsourcing realizowany przez Informers.pl obejmuje opiekę serwisową w zakresie infrastruktury sprzętowej Klienta, przejęcie zasobów ludzkich oraz kompleksowe zarządzanie kadrą, środkami trwałymi IT, systemami informatycznymi, infrastrukturą komunikacyjną lub całymi procesami biznesowymi.

Oszczędności często przekraczają 50% bieżących wydatków na utrzymanie działu IT, co w dzisiejszych realiach rynkowych daje kwoty, które trudno zignorować.

Pełny, częściowy czy na życzenie?

Pełny Outsourcing IT – ten najkorzystniejszy z punktu widzenia Klienta wariant współpracy, zakłada całkowite zastąpienie istniejącego działu IT i przejęcie w pełnym zakresie obsługi informatycznej w Państwa organizacji.

 

Stajemy się wówczas dla Państwa zewnętrznym działem IT – nowoczesną, tańszą i skuteczniejszą alternatywą w odniesieniu do etatowych informatyków. Nasz zespół składa się z doświadczonych i odpowiednio wyszkolonych pracowników z różnych dziedzin informatyki.

Jesteśmy w każdej chwili gotowi do pomocy i wspierania Państwa przy codziennych problemach jakie mogą się pojawić podczas pracy, a swoim profesjonalizmem gwarantujemy szybkie usuwanie awarii w sytuacjach krytycznych z punktu widzenia Państwa działalności biznesowej.

Outsourcing częściowy – nasza oferta na outsourcing IT jest na tyle elastyczna, że może być dostosowana do aktualnych potrzeb konkretnej organizacji. Takie podejście zaowocowało przygotowaniem ramowej oferty częściowego outsourcingu.

 

Taka forma współpracy jest oparta na założeniu, że przekazujecie nam Państwo wybrane obszary ze swojej infrastruktury IT. Może to być, np.: administracja serwerami, siecią LAN czy klasyczny Helpdesk powiązany z bezpośrednim wsparciem użytkowników.

Taki układ pozwala utrzymać dział IT, co jest często z różnych przyczyn konieczne i jednocześnie zwiększa poziom niezawodności w obszarze IT oraz wymiernie skraca czas usuwania problemów.

Jeżeli mają Państwo wrażenie, że Państwa dział IT jest przeciążony a zgłoszenia związane z bezpośrednią pomocą Użytkownikom są traktowane jako drugorzędne lub cyklicznie pojawiają się problemy natury administracyjnej a są państwo zobligowani do posiadania własnego działu IT to taka forma współpracy jest skierowana właśnie do Państwa.

Outsourcing na życzenie – propozycja ta jest skierowana do małych firm i umożliwia pogodzenie dwóch pozornych skrajności: oczekiwania najwyższej jakości usług IT oraz często ograniczonych planów budżetowych.

Outsourcing na życzenie to nowoczesna usługa świadczona na najwyższym poziomie i dostosowana do aktualnych potrzeb oraz wymagań Klienta. Zawsze, niezależnie od wyboru formy współpracy,  dbamy o jakość świadczonych usług, co zostało potwierdzone licznymi, pozytywnymi rekomendacjami ze strony naszych Partnerów postrzeganych na świecie jako synonimy jakości i niezawodności.

 

 

Jeżeli któraś z wyżej wymienionych form współpracy zainteresowała Państwa, mają Państwo jakieś wątpliwości lub chcielibyście zadać jakiekolwiek pytania to zapraszamy!

Nasi specjaliści udzielą wszelkich możliwych wyjaśnień.